Блогът на Роси-Късчета от моята душа

ДОБРЕ ДОШЛИ!

Търсене в този блог

Всичко за мен

Моята снимка
Бургас, Bulgaria
НЕЖНА И МИЛА, ГОРДА И ДИВА

Моите малки слънчица

Моите малки слънчица

неделя, 31 януари 2010 г.

МОЯТ ДЕН

Събудих се и се потопих в красотата на утрото.
Зараждаше се един прекрасен ден.
Разбрах, че живота е за живеене, а не за протакане и чакане.
Исках да докосна дъгата.
Почувствах силна енергия, заряд, позитивно и добро настроение.
И всичко това събрано на едно място.
Слънцето ме разведряваше , тонизираше и милваше по лицето.
Оставих се на свежата прегръдка на деня.
Нямаше в мен безпокойствие, страх и съжаление, исках да се смея.
Дойде смехът, който разтърси душата ми,
За да бъде днешният ми ден изпълнен с ведрина и оптимизъм.
Пожелах да те прегърна и те прегърнах,
Защото прегръдката означава близост завинаги !
Колко малко ни е нужно да видим хумора и красотата в нещата
Около нас , нека позволим по-често тези неща да докосват
Душата и сърцата ни!

1 коментар: